Årsmøte i Akershus Natur og Ungdom

Til Natur og Ungdoms medlemmer i Akershus

Årsmøte i Akershus Natur og Ungdom

Du er hjertelig velkommen til å delta på Akershus Natur og Ungdoms årsmøte, som skal avholdes søndag 19. november i Skedsmo kommune.

I slutten av hvert kalenderår arrangerer Akershus Natur og Ungdom årsmøte, hvor alle medlemmer er velkomne til å delta, og være med å bestemme hva fylkeslaget skal drive med det neste året, hva pengene skal gå til og hvem som skal sitte i styret.

1. Årsmelding for 2017
  2. Strategi for 2018
  3. Regnskap for 2016
  5. Vedtekter
  6. Valg

Alle Natur og Ungdoms medlemmer i fylket er med dette kalt inn til møtet tre uker i forkant, slik vedtektene krever. Alle medlemmer som er bosatt i fylket har stemmerett på møtet. Forslag til nye saker og endringsforslag til vedtekter må sendes inn 1 uke før årsmøtet. Dersom du ønsker å få sakspapirene tilsendt i forkant, levere forslag eller foreslå en ny sak, ta kontakt på e-post med regionsekretær Solveig Skaugvoll Foss på solveigf@nu.no. Alle sakspapirer vil legges ut på https://nu.no/aarsmoter/ minst to uker før.

Vi håper å se deg på årsmøtet! Følg med på https://nu.no/aarsmoter/ for mer informasjon. Sakspapirer blir lagt ut der når møtet nærmer seg. Har du andre spørsmål kan du kontakte regionsekretær Solveig Skaugvoll Foss på epost solveigf@nu.no eller fylkesleder Morten Hansen på tlf akershus@nu.no.

Gode hilsener fra

Styret i Akershus Natur og Ungdom