Årsmøte i Finnmark Natur og Ungdom

Til Natur og Ungdoms medlemmer i Finnmark

Årsmøte i Finnmark Natur og Ungdom

Du innkalles herved til årsmøtet i Finnmark Natur og Ungdom, som avholdes i Hammerfest lørdag 18. november 2017. På årsmøtet velges styret for fylkeslaget, og vi diskuterer hvilke saker vi ønsker å satse på til neste år. Sett gjerne av hele helga, fordi i tillegg til møtet på lørdag, skal vi også på tur til Repparfjord i Kvalsund, feire at organisasjonen fyller 50 år og kanskje dra på konsert med Cezinando på lørdagskveld. Mer informasjon kommer!

Årsmøtet finner sted i Hammerfest, og vi håper du vil bli med på opplegget hele helga. Vi ordner mat og overnatting. Alle Natur og Ungdoms medlemmer i fylket er med dette kalt inn til møtet tre uker i forkant, slik vedtektene krever. Alle medlemmer som er bosatt i fylket og har betalt kontingentavgift i Natur og Ungdom foregående eller inneværende år har stemmerett på møtet.

Forslag til strategi og budsjett for neste år, samt vedtekter for fylkeslaget og innstilling til styre vil bli behandlet på møtet. Frist for endringsforslag til vedtektene og forslag til nye saker er 11. november. Alle sakspapirer til møtet vil bli lagt ut på https://nu.no/aarsmoter/ senest to uker før møtet.

Dersom du ønsker å få sakspapirene tilsendt i forkant, ta kontakt på e-post så sender vi det når det er klart. Dette kan gjøres til kampanjesekretær Ella Marie Hætta Isaksen på e-post ellai@nu.no. som du også kan foreslå saker og sende inn forslag til.

Trenger du mer informasjon om årsmøtet, ta kontakt med leder Kamilla Elene Samuelsen, på telefon 940 38 463 eller e-post finnmark@nu.no. Vi håper å se deg der!

Finnmark Natur og Ungdom har også andre spennende aktiviteter på programmet i høst. Blant annet skal vi arrangere Nordområdekonferanse i Kirkenes 24. – 26. November.

Styret i Finnmark Natur og Ungdom

Kamilla Elene Samuelsen, leder