Årsmøte i Rogaland Natur og Ungdom

Til Natur og Ungdoms medlemmer i Rogaland.

Årsmøte i Rogaland Natur og Ungdom

Du innkalles herved til årsmøtet i Rogaland Natur og Ungdom, som avholdes i Stavanger 09.12.2017. På årsmøtet velges styret for fylkeslaget, og vi diskuterer hvilke saker vi ønsker å satse på til neste år. I tillegg skal vi ha kule faglige innledninger og sosiale aktiviteter for å samle fylket.

1. Orientering om hva fylkeslaget har gjort i 2016/17
  3. Strategien for høsten 2017
  4. Budsjett for 2017
  6. Valg for 2017/18

Årsmøtet finner sted i Stavanger (konkret lokale vil bli informert om når det nærmer seg). Det vil vare over to dager slik at vi får kombinert møtet med foredrag, skoleringer og sosialt opplegg.

Alle Natur og Ungdoms medlemmer i fylket er med dette kalt inn til møtet mer enn tre uker i forkant, slik vedtektene krever. Alle medlemmer som er bosatt i fylket og har betalt kontingentavgift i Natur og Ungdom foregående eller inneværende år har stemmerett på møtet. Forslag til strategi og budsjett for neste år, samt vedtekter for fylkeslaget og innstilling til styre vil bli behandlet på møtet. Frist for endringsforslag til vedtektene er 02.12.2017. Forslag til nye saker må også sendes inn én uke før årsmøtet. Alle sakspapirer til møtet vil bli lagt ut på www.nu.no/aarsmoter senest to uker før møtet. Dersom du ønsker å få sakspapirene tilsendt i forkant, ta kontakt på e-post så sender vi det så snart det er klart. Forslag til nye saker og endringsforslag til vedtekter kan sendes til regionsekretær Mia Chamberlain på miac@nu.no.

Trenger du mer informasjon om årsmøtet, ta kontakt med leder Perla Kamilla Eyvarsdottir på telefon 97019376 eller e-post, rogaland@nu.no. Vi håper å se deg der!

Rogaland Natur og Ungdom har også andre spennende aktiviteter på programmet i høst. I tillegg arrangeres det en fotoutstilling i forbindelse med Natur og Ungdom sitt 50 års jubileum. Åpningen av utstillingen vil være 18.november og vil bli stående en måned. Søk «Aktivistkurs i Rogaland» og «Åpning av fotoutstilling! #50åribilder» på facebook for mer informasjon om de kommende arrangementene.

Styret i Rogaland Natur og Ungdom

Perla Kamilla Eyvarsdottir, leder